Oferta pracy

Mamy tez szkołę!

Nasz zespół

Nauczyciele w żłobku:


Agata

agnieszka-s
  • Ukończyła kurs „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori, prowadzony przez Laurę Dupree
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg
  • Obecnie w trakcie kursu Podstawowego NVC u Anny Mills
  • Absolwentka studiów wyższych

Zawodową przygodę pracy z małymi dziećmi zaczęłam dopiero w Zielonej Wieży, jednak w życiu prywatnym dzieci towarzyszą mi odkąd pamiętam. Jestem mamą dwóch córek i to jest największa przygoda i ogromne wyzwanie jednocześnie. Moja filozofia wychowania/edukacji opiera się na miłości i szacunku do dziecka jako odrębnej istoty. W czasie wolnym dużo czytam, relaksuję się też przy pracach ręcznych (szycie, rękodzieło, drobne majsterkowanie). Ostatnio zaś odkryłam wekowanie. Tym wszystkim pragnę dzielić się z Dziećmi w Zielonej Wieży.


Asia

  • Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg
  • W trakcie kursy podstawowego NVC u Anny Mills
  • Zajmowała się działalnością edukacyjną i animacyjną w centrum społeczno-kulturalnym w Alpach francuskich w ramach wolontariatu europejskiego
  • Odbyła wolontariat psychologiczny w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób Chorych Psychicznie „Pod Skrzydłami”

Od wielu lat fascynuje mnie praca z drugim człowiekiem. Początkowo w praktyce miałam kontakt z osobami dorosłymi, które cierpią na problemy emocjonalne. Następnie, pracowałam z grupami osób w różnym wieku w centrum społeczno-kulturalnym w Alpach francuskich w ramach wolontariatu europejskiego. Codzienny kontakt z rodzinami i z dziećmi dawał mi wiele radości, satysfakcji i możliwość wspólnego odkrywania otaczającej rzeczywistości. Tam, obserwowałam dzieci, które mają prawo do wyrażania emocji, odkrywania świata, mylenia się i współdecydowania. Poprzez te doświadczenia zdecydowałam, że chcę pracować z dziećmi zgodnie z podejściami, opierającymi się na szacunku, komunikacji i indywidualności każdego człowieka. Po powrocie do Polski trafiłam do Zielonej Wieży.

W wolnych chwilach lubię uczyć się języków obcych, podróżować, czytać, majsterkować i gotować, używając tajników dzikiej kuchni.


Marysia

  • Absolwentka studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Warszawskim
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg
  • Obecnie poszerza swoje kompetencje na Podyplomowych Studiach Edukacji Początkowej i Terapii Pedagogicznej na UW

Wspieranie dzieci i towarzyszenie im w ich rozwoju jest według mnie nieustanną pracą nad samym sobą. Odpowiadanie na potrzeby dzieci, nieocenianie ich zachowań, nieszufladkowanie oraz autentyczna bliskość tu-i- teraz to elementy opieki, które chcę zawrzeć w swojej pracy. Nurty, które są mi szczególnie bliskie i w których pogłębiam wiedzę, to Rodzicielstwo bliskości i Porozumienie bez Przemocy (NVC). W wolnych chwilach lubię grać w gry planszowe. Wraz ze swoim chrześniakiem biorę udział w Planszakach — zajęciach gier planszowych dla dzieci i ich bliskich.

 


Karolina

o-nas_karolina_tlak
  • Studentka psychologii w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania

Opieka nad Dziećmi sprawia mi autentyczną radość. Przebywanie z Nimi sprawia, że każdy dzień jest sporą dawką nauki oraz umożliwia stawanie się lepszym człowiekiem. Prywatnie jestem mamą 8-letniej Amelki. Bliskie mi są idee rodzicielstwa bliskości. Interesuje mnie naturalna potrzeba obcowania z przyrodą, zarówno dzieci jak i dorosłych. W wolnym czasie czytam książki oraz spędzam czas na świeżym powietrzu, zgłębiając tajemnice mojego ogródka.


Kasia

  • Certyfikowana nauczycielka Montessori dzieci w wieku 0-3 po rocznym kursie prowadzonym przez Laurę Dupree w ramach Polskiego Instytutu Montessori
  • Trenerka Familylab Polska, prowadzi seminaria inspirowane wartościami duńskiego pedagoga Jespera Juulaj
  • Absolwentka szkolenia Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów
  • Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu diagnozy klinicznej w praktyce psychologicznej na Uniwersytecie SWPS
  • Ukończyła roczny Intensywny Kurs NVC prowadzony przez Zofię Schacht Petersen i Karstena Schacht Petersena w ramach Szkoły Empatii
  • Odbyła szkolenia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Odbyła szkolenia dotyczące pracy ze złością i przekonaniami prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Agnieszkę Pietlicką
  • Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori prowadzony przez Polski Ośrodek Montessori i Fundację „Daj mi czas”
  • Uczestniczyła w konferencji organizowanej przez Familylab „Przestrzeń dla nauczyciela” i szkoleniu prowadzonym przez Helle Jensen, duńską psycholożkę i terapeutkę rodzinną
  • Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi- jako niania (również dziecka autystycznego), wolontariuszka w Domu Dziecka, współprowadząca warsztaty psychoprofilaktyczne w szkołach podstawowych i gimnazjach
  • Prowadzi konsultacje indywidualne, warsztaty dla rodziców dotyczące pedagogiki Montessori
  • Odbyła szkolenie dla profesjonalistów – seksualność dzieci i młodzieży

Całym sercem zgadzam się ze słowami Janusza Korczaka, że kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat, dlatego staram się, żeby w mojej pracy z najmłodszymi nie zabrakło pozytywnej energii, serdeczności, uważności, wyrozumiałości i poczucia humoru. Jako psycholog cenię sobie podejście systemowe, dlatego ważny jest dla mnie kontakt nie tylko z dziećmi, ale też z ich rodzicami. Kontakt z dziećmi inspiruje mnie do nieustannej pracy nad sobą, pozwala na pogłębienie kontaktu ze swoimi potrzebami, uruchamia pokłady wrażliwości, autentyczności i empatii. Prywatnie jestem mamą Julki, pochłaniam książki w ilościach hurtowych, eksperymentuję z kuchnia wegańską i jestem uzależniona od szkolenia się.


Paulina

  • Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika, specjalność: wychowanie przedszkolne z edukacją wczesnoszkolną
  • Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: terapia pedagogiczna

Kontakt z dziećmi cenię przede wszystkim za ich otwartość i ciekawość świata, czego często brakuje osobom dorosłym. Fascynują mnie ich niezwykle chłonne i elastyczne umysły. Dzieci dostarczają mi tyle energii, że rozbudzają we mnie potrzebę dalszego odkrywania świata razem z nimi. Staram się pełnić rolę towarzysza w procesie poznawania, a nie wszechwiedzącego eksperta. Dzieci są dla mnie doskonałe w swojej istocie. Potrzebują jedynie z naszej strony odpowiedniej ilości ciepła, zrozumienia, cierpliwości i szacunku. Zawsze staram się pamiętać o tym, że każde dziecko rozwija się na swój indywidualny sposób, więc także ma indywidualne potrzeby. Interesuję się pedagogiką zrównoważonego rozwoju, przede wszystkim w odniesieniu do ważnej roli kontaktu z naturą w rozwoju dziecka. Poza tym lubię podróże, gry planszowe, wspinaczkę ściankową, płyty winylowe i wykonywanie przeróżnych czynności manualnych, jak precyzyjne wycinanie w papierze, wyplatanie bransoletek czy robienie ozdób i kartek.


 

 

Nauczyciele w przedszkolu:


Basia

Basia
  • Absolwentka studiów pedagogicznych na  kierunku wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną.
  • Ukończyła roczny kurs z pedagogiki Marii Montessori w Instytucie  Montessori w Warszawie i 3-miesięczny kurs w Wyższej Szkole Pedagogiki Resocjalizacyjnej.
  • Odbyła szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Odbyła szkolenia I i II stopnia z Porozumienia bez przemocy prowadzonego przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Odbyła 3-mies. kurs teatralny dla dzieci
  • Prowadziła warsztaty z zajęć Montessori dla dzieci i rodziców

Pedagogika to moja pasja. Przez wiele lat społecznie organizowałam wyjazdy i wycieczki dla dzieci z ubogich rodzin oraz  zajęcia teatralne czy plastyczne. Moja praca zawodowa nie miała nic wspólnego z pedagogiką, dlatego gdy czwórka moich dzieci weszła w dorosłe życie, podjęłam studia pedagogiczne. W tym czasie zafascynowały mnie metody alternatywne,  szczególnie metoda Marii Montessori. Podejmując pracę w przedszkolu prowadzonym tą metodą, mogłam połączyć moje dotychczasowe doświadczenie z wiedzą fachową. Najbardziej fascynuje mnie odkrywanie w każdym Dziecku tych cech, które odróżniają je od innych, i sprawiają, że każde Dziecko jest niepowtarzalne.


Kasia

Kasia
  • Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Warszawskim
  • Ukończyła kurs NVC Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą (podstawowy) prowadzony przez Magdę Wegner i Aleksandrę Bagińską – certyfikowane trenerki NVC
  • Ukończyła studia podyplomowe Przygotowanie Pedagogiczne
  • Ukończyła studia podyplomowe Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna
  • Ukończyła specjalistyczny kurs opiekuna żłobkowego
  • Odbyła szkolenie dla profesjonalistów – seksualność dzieci i młodzieży – prowadzone przez Agnieszkę Stein
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg

Lubię pracę z dziećmi, ponieważ wymaga ona ode mnie ciągłego rozwoju. Podążając za myślą Jaspera Juula, uważam, że dzieci i tak staną się takie jak my, dlatego najlepszym sposobem wspierania ich rozwoju jest praca nad samym sobą. Na co dzień jestem mamą Bruna. Doświadczenie macierzyństwa utwierdziło mnie w przekonaniu, że dziecko jest oddzielną, autonomiczną jednostką, wartą poznania i uznania. Idee Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia bez Przemocy są mi bliskie i staram się je realizować zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. Obok edukacji niezależnej oraz filozofii w kręgu moich zainteresowań znajduje się sztuka, film, literatura i kuchnia wegańska.


Magdalena

Magdalena
  • Absolwentka studiów magisterskich na Filologii Ukraińskiej na UW
  • Ukończone 3 lata studiów licencjackich na kierunku Italianistyka na UW
  • Ukończone studia podyplomowe na kierunku Negocjacje i Mediacje na SWPS
  • Uczęszczała na szkolenia w Polskim Centrum Mediacji: Mediator Szkolny oraz wśród rówieśników
  • Ukończyła specjalistyczny kurs na opiekuna żłobkowego
  • Ukończyła kurs NVC „Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą” prowadzony przez Magdę Wegner i Aleksandrę Bagińską – certyfikowane trenerki NVC
  • Uczestniczyła w kursie na nauczyciela Montessori organizowanym przez Stowarzyszenie Montessori bez granic
  • Trener Familylab
  • prowadzi swoją szkołę językową, zajęcia edukacyjne dla dzieci (nauka poprzez zabawę) oraz warsztaty dla Rodziców (mediacje, Jesper Juul)
  • rozpoczęła Szkolenie dla edukatorów seksualnych w Fundacji Nowoczesnej Edukacji SPUNK
  • szczęśliwa Mama kochająca zwierzęta,  podróże, żeglowanie (skipper) i kryminały

Interesują mnie mediacje i stale rozwijam się w tej dziedzinie. Uważam, że podstawą dzisiejszego świata jest dobra komunikacja, zależy mi więc na tym, by dzieci umiały się nawzajem słuchać, usłyszeć, mówić o swoich uczuciach, potrzebach i wartościach. Bardzo ważne jest dla mnie poszanowanie integralności dziecka, uszanowanie tego, że dziecko czegoś nie chce (witać się z obcymi, całować ciocie, bawić się z koleżanką X czy jeść dzisiaj obiadu), ma własne myśli i przekonania, swoje marzenia, swój sposób bycia. Że jest po prostu i aż sobą. W pracy z dziećmi bardzo dużą wagę przykładam również do rozwijania samodzielności, poczucia własnej wartości oraz ciekawości świata dzieci. Jestem dla dzieci zawsze i wszędzie, stoję obok, obserwuję, daję znać, że jestem, gdyby tylko mnie potrzebowały. Nazywam emocje, interesuję się ich przeżyciami, przygodami, stanem ducha. Zawsze jestem autentyczna, mówię jasno, co jest dla mnie ważne i dlaczego, co mi się podoba, a gdzie są moje granice.

Wolne chwile spędzam z synkiem: spacerujemy w deszczu, liczymy kropki na biedronkach, razem gotujemy, pieczemy ciasta, jesteśmy strażakami, budujemy jaskinie, jesteśmy piratami albo pilotami, chodzimy na spacer z naszym psem i dwoma kotami (tak, chodzą z nami na spacery =D), robimy prace plastyczne, budujemy ogromne domy i remizy z klocków, tańczymy do bałkańskiej lub włoskiej muzyki, czytamy. Na co dzień najlepszym relaksem jest dla mnie noc z kryminałem i jazda samochodem, natomiast w wakacje lubię żeglować i podróżować – odkrywać nowe miejsca, poznawać kulturę i nowe języki. Bardzo interesuje mnie tematyka seksualności dzieci i poza czytaniem na ten temat postanowiłam bardziej zgłębić temat i tym samym podążać za marzeniami – rozpoczęłam już szkolenie na edukatora seksualnego, czekam na egzamin, po którym będę mogła prowadzić szkolenia.


Monika

  • Mgr filologii polskiej, neurologopedka
  • Absolwentka wielu szkoleń, kursów i studiów podyplomowych, ukończyła m.in. Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami, Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, Podstawy diagnozy i interwencji w przypadku krzywdzenia dziecka, Rodzicielstwo Bliskości – szkolenie dla profesjonalistów, Seksualność dzieci i młodzieży – szkolenie dla profesjonalistów.
  • Przez 13 lat związana z Fundacją Św. Jana Jerozolimskiego, gdzie współprowadziła domy dziennego pobytu dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
  • Jedna z założycielek i wieloletnia prezes Fundacji Edukacyjnej „Pies i Staś”, w której realizowała swoje pasje związane z psami oraz ich relacjami z ludźmi. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń trenerskich związanych z profilaktyką pogryzień i budowaniem satysfakcjonujących i bezpiecznych relacji dzieci z psami.
  • Prowadzi „Strefę Bliskości” na FB – propagującą Rodzicielstwo Bliskości.
  • Prowadzi i organizuje warsztaty dla rodziców i osób pracujących w różnych wymiarach edukacji – inspirowane ideami Rodzicielstwa Bliskości, Porozumienia bez Przemocy, Jespera Juula, niedyrektywnym podejściem w pracy z dziećmi.

Uwielbiam kontakt z dziećmi. Wiele zmieniło się na mej drodze zawodowej dzięki narodzinom moich dzieci. W pracy i w życiu stawiam na relację i empatyczny kontakt, dostrzeganie kompetencji dzieci, podążanie za ich potrzebami oraz stwarzanie im przyjaznej przestrzeni do poszukiwań. Wierzę w moc dzieciństwa zaplanowanego przez naturę i tego chcę dla wszystkich dzieci: jak najwięcej swobodnej zabawy w przyrodzie. Ważne i rozwijające jest dla mnie przekonanie, że we wspierającym towarzyszeniu dzieciom najważniejsza jest praca nad sobą. Wraz z mężem towarzyszymy dwójce energicznych dzieci: Toli i Tomaszkowi. W poczet naszej rodziny wchodzą także 3 psy: Veikko, Joga i Beti. Uwielbiam wędrowanie po lasach, łąkach, polach i górach. Z dziećmi i psami.


 Jola

Jola-zdjecie
  • Absolwentka wydziału psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) o specjalności psychologia kryzysu i interwencji kryzysowej
  • Absolwentka wydziału wokalnego Akademii Muzycznej w Warszawie
  • Ukończyła kurs dramy w Szkole Dramy Stosowanej STOP-KLATKA
  • Odbyła roczny kurs na nauczyciela Montessori dzieci w wieku przedszkolnym w Polskim Instytucie Montessori w Warszawie
  • Odbyła staż w Centrum Wczesnej Interwencji dla Dzieci z Autyzmem
  • Uczestniczyła w warsztatach NVC z Sarah Dawson – trenerem NVC (Dublin, Irlandia)
  • Posiada doświadczenie w prowadzeniu zorganizowanych grup w ramach edukacji domowej w systemie demokratycznym w Polsce i za granicą.

 

Od lat jestem mocno zaangażowana w działalność na rzecz rodziców i ich dzieci. Z wykształcenia jestem  psychologiem i za cel stawiam sobie wspieranie rozwoju dzieci w atmosferze szacunku, poszanowania różnorodności i zrozumienia. Przebywanie z dziećmi sprawia mi ogromną radość. Uwielbiam przyglądać się im jak ciekawe świata eksplorują go. Jako osoba dorosła z pewnym życiowym doświadczeniem pełnię rolę  przewodnika szanując ich wybory, służąc pomocą gdy tego wymaga sytuacja i wspierając w trudnych momentach.

Interesuję się psychologią międzykulturową i z niesłabnącą ciekawością przyglądam się różnym systemom edukacyjnym z jakimi się spotykam podróżując w różne zakątki świata. Właśnie z podróży,  zawierania nowych znajomości i kontaktów z innymi ludźmi czerpię inspirację.

Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców w wieku szkolnym. Uwielbiamy się od siebie uczyć i dzięki nim  wielokrotnie miałam okazję wyjść ze swojej bezpiecznej strefy komfortu aby zobaczyć świat ich oczami.


 Wiktoria

  • Absolwentka Pedagogiki wczesnoszkolnej i edukacji plastycznej na Uniwersytecie Warszawskim,
  • realizowała Animację Kultury na Instytucie Kultury Polskiej,
  • odbyła staże m.in. w Fundacji Sztuka i Współczesność, Odin Teatret w Danii oraz brałam udział w stażu badawczym nt. Community Arts w Wielkiej Brytanii,
  • jest członkinią Stowarzyszenia Pedagogów Teatru,
  • mistrzyni ceramiki użytkowej.

 

Praca z dziećmi jest dla mnie nieustannym odkrywaniem świata na nowo. Dzięki dzieciom na nowo dostrzegamy piękno małych szczegółów, możemy na nowo zadać sobie ważne pytania. Lubię słuchać i razem szukać różnych wariantów odpowiedzi.

Zostałam pedagożką, ponieważ mam poczucie, że od edukacji zależy to jakim społeczeństwem będziemy w przyszłości, a oddawaniem dzieciom głosu i sprawczości możemy zmienić bardzo wiele. Jestem absolwentką pedagogiki przedszkolnej, wczesnoszkolnej i edukacji plastycznej . Podczas studiów odbywałam praktyki w przedszkolach Montessori i waldorfskich.

Ważne jest dla mnie ciągłe poszukiwanie nowych możliwości dla pobudzania dziecięcej kreatywności, stwarzanie innowacyjnych sytuacji dla pełnej swobody twórczej.
Pracuję z dziećmi zarówno plastycznie jak i teatralnie. Jako animatorka kultury pracuję z małymi społecznościami podwórkowymi i wiejskimi.


 

Wsparcie nauczycieli

Agnieszka

  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog

„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg

Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.


Karolina

o-nas_karolina_jozefowicz-3
  • Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski na kierunku filologia polska – logopedia oraz Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej – psychologia rozwojowa, obecnie jestem doktorantką SWPS
  • Doskonaliła się także w Szkole Treningu i Warsztatu Psychologicznego „Intra” uzyskując tytuł Trenera Umiejętności Psychospołecznych
  • Brała udział w kursie pedagogiki Marii Montessori organizowanym przez Stowarzyszenie Montessori bez Granic
  • Ukończyła szkolenie I i II stopnia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez Annę Mills
  • Trenerka Familylab Polska, propaguje wartości Jespera Juula oraz prowadzi seminaria dla rodziców i nauczycieli inspirowane tym podejściem
  • Absolwentka szkolenia Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów prowadzonego przez Agnieszkę Stein
  • Odbyła szkolenia dotyczące pracy z poczuciem winy i przekonaniami prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Agnieszkę Pietlicką
  • Od 2007 r. współpracuje z przedszkolami i szkołami podstawowymi w zakresie wspierania nauczycieli, obserwacji dzieci, diagnozy i terapii logopedycznej
  • Prowadzi konsultacje indywidualne dla rodziców, warsztaty i szkolenia w nurcie rodzicielstwa bliskości i komunikacji opartej na empatii
  • Autorka i recenzentka programów profilaktycznych tworzonych w nurcie profilaktyki pozytywnej
  • Współpracuje z Bliskim Miejscem – ośrodkiem skupiającym specjalistów pracujących w nurcie rodzicielstwa bliskości, poszanowania godności i integralności dzieci

W „Zielonej Wieży” pracuję jako logopeda, obserwując i wspierając Dzieci. Prowadzę diagnozę i terapię w nurcie niedyrektywnym z poszanowaniem Dziecięcych granic i potrzeb oraz konsultacje indywidualne dla Rodziców. Moją wielką pasją jest Człowiek, dlatego aby lepiej zrozumieć naturę ludzką i poszerzyć perspektywę, ukończyłam interdyscyplinarne studia doktoranckie z zakresu psychologii rozwojowej.

W szczególności interesuję się:

– dziecięcymi lękami, rozwojem emocjonalnym Dzieci do 6 roku życia

– teorią więzi/rodzicielstwem bliskości, wspieraniem kompetencji rodzicielskich

– mutyzmem, jąkaniem i innymi zaburzeniami językowymi o podłożu psychologicznym

W swojej pracy jak i  w życiu prywatnym staram się wykorzystywać komunikację opartą na empatii i wzajemnym szacunku. Prywatnie jestem mamą 5 letniego synka Julianka i to jest dla mnie największy uniwersytet, na którym jestem każdego dnia.


Emily

Our native speaker

  • She graduated from York University in Toronto with an Honor’s Bachelor of Environmental Studies
  • She has international TESOL(teaching English as a second language)certification and completed ‘The art of foreign language teaching’ course at the Rudolph Steiner Center in Toronto

I have always been interested in alternative and holistic education approaches that enrich the imaginative life of children and promote free thinking and creativity. Zielona Wieża is thus a perfect place for me, where my goal is to integrate the arts and sciences and creative play with natural language immersion.