ZAPISZ DZIECKO

Dowiedz się więcej o rekrutacji

Zielona Wieża Bielany

Przedszkole i żłobek w Warszawie, przy ulicy Wergiliusza 5,
w samym sercu zielonych Bielan, obok stacji metra Wawrzyszew.

Każde nowo przybyłe Dziecko uczestniczy w indywidualnie zaplanowanym procesie adaptacji, w którym towarzyszy mu Rodzic – tak długo jak jest to potrzebne. Jesteśmy uważni i elastyczni, dostosowujemy otoczenie i działanie do konkretnego człowieka.

W grupach żłobkowych i przedszkolnych znajdują się dzieci w różnym wieku, dzięki czemu mają one możliwość nawiązywania i utrzymywania różnorodnych kontaktów społecznych. Dzieci młodsze i starsze czerpią od siebie nawzajem. Uczą się gospodarowania wspólnymi zasobami, rozwiązywania konfliktów, wzajemnego szacunku i otwartości na potrzeby drugiej osoby.  Grupy wielowiekowe stanowią odzwierciedlenie realnego świata.

Stałą aktywnością dnia jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu (o każdej porze roku – ponieważ wychodzimy z założenia, że nie ma złej pogody, są tylko nieodpowiednie ubrania). Dysponujemy dużą, atrakcyjną salą do zabaw ruchowych, przystosowaną zarówno do zajęć zorganizowanych, np. Original Play, jak i swobodnego spędzania czasu według potrzeb i chęci Dziecka.

Przestronne, doskonale wyposażone sale

Dwujęzyczny nauczyciel

Duża i pełna atrakcji sala do zabaw ruchowych

Zielona Wieża nie jest zwykłym przedszkolem ani zwykłym żłobkiem. Tworzymy miejsce, w którym dzieci nie są przedmiotem żadnego programu. Nie oczekujemy od nich nabycia takich lub innych umiejętności w określonym czasie. Nie osaczamy ich gąszczem zajęć dodatkowych, które mają uczynić z nich „młodych geniuszy”.

Dowiedz się więcej

Nasz zespół

Nauczyciele w żłobku

Agata
  • Ukończyła kurs „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori, prowadzony przez Laurę Dupree
  • Ukończyła szkolenie Self-Reg
  • Obecnie w trakcie kursu Podstawowego NVC u Anny Mills
  • Absolwentka studiów wyższych
Zawodową przygodę pracy z małymi dziećmi zaczęłam dopiero w Zielonej Wieży, jednak w życiu prywatnym dzieci towarzyszą mi odkąd pamiętam. Jestem mamą dwóch córek i to jest największa przygoda i ogromne wyzwanie jednocześnie. Moja filozofia wychowania/edukacji opiera się na miłości i szacunku do dziecka jako odrębnej istoty. W czasie wolnym dużo czytam, relaksuję się też przy pracach ręcznych (szycie, rękodzieło, drobne majsterkowanie). Ostatnio zaś odkryłam wekowanie. Tym wszystkim pragnę dzielić się z Dziećmi w Zielonej Wieży.
Agnieszka
Praca z dziećmi jest dla mnie czymś bardzo naturalnym, ponieważ w mojej rodzinie wiele kobiet od pokoleń towarzyszy dzieciom w ich rozwoju. I właśnie ten rozwój - nieustanny, dynamiczny, zaskakujący, wzruszający - jest powodem, dla którego lubię swoją pracę. Obserwowanie tych postępów, kolejnych etapów, nowych umiejętności sprawia mi wielka radość, a każda taka mała wielka chwila pozostaje na długo w mojej pamięci. W pracy z dziećmi nie ma rutyny, nudy, powtarzalności - każdy dzień jest inny, nigdy nie wiadomo co się wydarzy, ciągle coś się dzieje. To powoduje, ze z ciekawością rozpoczynam kolejny dzień
Julia
  • ukończyłam studia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim i Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
  • odbyłam staż w Akademii Wychowawców Bullerbyn
Jak zdarzało się mówić Puchatkowi: „Z nierobienia niczego powstają najlepsze cosie!” Wierzę, że w świecie, który pędzi jak szalony i narzuca dzieciakom jak najwięcej zajęć dodatkowych niemalże od urodzenia, ważny jest czas na swobodną zabawę, wejrzenie w głąb siebie i poznanie tego, co się naprawdę lubi. Chcę dać dzieciom przestrzeń na wyrażanie swojego zdania, możliwość zrozumienia własnych emocji i uczuć oraz duuuużo czasu na taplanie w błocie, siedzenie na trawie i bujanie w obłokach. Prywatnie interesuję się teatrem, uwielbiam koty, a wolny czas najchętniej spędzałabym nad morzem lub leżąc w hamaku w lesie.
Karolina

Nazywam się Karolina. Jeszcze studentka psychologii, zgłębiająca tajniki NVC oraz rodzicielstwa bliskości. Ważne są dla mnie równość, empatia, szczerość i otwartość na drugą osobę. Prywatnie jestem szczęśliwą osobą, która odnalazła swoje miejsce na świecie. Wspierana przez wiele osób, mam siłę i energię do dawania tego co we mnie najlepsze.

Razem przez życie maszeruje ze mną moja Córka, która jest dla mnie najważniejszą zewnętrzną motywacją. Dzięki Niej, jestem gdzie jestem i dzięki Niej mam siłę i odwagę by iść dalej, doświadczając wciąż więcej. Cenię sobie chwile na świeżym powietrzu. Uwielbiam książki - zarówno te o dzieciach jak i beletrystykę. W Zielonej Wieży mam możliwość doświadczania obecności drugiego człowieka - obserwuję rozwój moich podopiecznych, dając im miejsce do wyrażania swoich potrzeb.

Ukończyłam szkolenia :

  • szkolenie trenerskie fundacji Family Lab
  • Seksualność dzieci i młodzieży prowadzone przez Agnieszkę Stein
  • kurs trenera 1 stopnia zajęć Sensoplastyka
  • język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą organizowaną przez Wyspę Zmian
  • szkolenie Kręgi Naprawcze jako forma rozwiązywania konfliktów
  • intensywny kurs NVC "Kompas-od strachu do wolności" u Arniny Kashtan

Kasia
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, w Punktach Opieki Dziennej w Warszawie
  • ukończone certyfikowane szkolenie na Opiekuna dzieci do lat 3
  Mam umysł analityczno-humanistyczny, ale przede wszystkim niepokorny i otwarty. Łączę w sobie umiejętności i doświadczenia zdobyte w dwóch odmiennych środowiskach. Wykształcenie ekonomiczne oraz 9 lat pracy w dziale Public Relations w międzynarodowej korporacji nauczyły mnie, jak w skuteczny sposób osiągać cele, będąc częścią struktur systemowych. Praca z dziećmi to dla mnie przede wszystkim szkoła wrażliwości i uważności na człowieka jego emocje, uczucia i wartości. Czerpiąc z obydwu doświadczeń, dziś wybieram pracę z ludźmi. Chcę wspierać ich rozwój wewnętrzny, by umieli rosnąć w siłę w zewnętrznym świecie.   Najchętniej pracuję z dziećmi i młodzieżą czyli „człowiekiem rosnącym”. Chociaż prawda jest taka, że każdy z nas rośnie każdego dnia jeśli tylko chce.
Natalia
Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi zdobywałam na Ukrainie, gdzie pracowałam z dziećmi w wieku od 6 do 16 roku życia. W ciągu ostatnich dwóch lat miałam szczęście pracować w grupie przedszkolnej z dziećmi różnych narodowości, co dało mi możliwość poznania ich kultur i tradycji. W swojej pracy bazuję na budowaniu szczerych relacji z dziećmi. Każde dziecko jest inne, dlatego ważne jest dla mnie dbanie o indywidualne podejście do jego potrzeb. Staram się stworzyć dzieciom przestrzeń dla rozwoju ich procesów poznawczych, logicznego myślenia, samodzielności, wyrażania własnych myśli, kształtowania umiejętności obserwacji, rozumienia zjawisk zachodzących dookoła nich. Pomaga mi w tym kreatywne podejście do zabawy, bajkoterapia, zabawy ruchowe na świeżym powietrzu, elementy artterapii. Ważne jest dla mnie, by nie dawać dzieciom gotowych rozwiązań, tylko wesprzeć je w podejmowaniu ich własnych wyborów.
Paulina
  • Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika, specjalność: wychowanie przedszkolne z edukacją wczesnoszkolną
  • Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: terapia pedagogiczna
Kontakt z dziećmi cenię przede wszystkim za ich otwartość i ciekawość świata, czego często brakuje osobom dorosłym. Fascynują mnie ich niezwykle chłonne i elastyczne umysły. Dzieci dostarczają mi tyle energii, że rozbudzają we mnie potrzebę dalszego odkrywania świata razem z nimi. Staram się pełnić rolę towarzysza w procesie poznawania, a nie wszechwiedzącego eksperta. Dzieci są dla mnie doskonałe w swojej istocie. Potrzebują jedynie z naszej strony odpowiedniej ilości ciepła, zrozumienia, cierpliwości i szacunku. Zawsze staram się pamiętać o tym, że każde dziecko rozwija się na swój indywidualny sposób, więc także ma indywidualne potrzeby. Interesuję się pedagogiką zrównoważonego rozwoju, przede wszystkim w odniesieniu do ważnej roli kontaktu z naturą w rozwoju dziecka. Poza tym lubię podróże, gry planszowe, wspinaczkę ściankową, płyty winylowe i wykonywanie przeróżnych czynności manualnych, jak precyzyjne wycinanie w papierze, wyplatanie bransoletek czy robienie ozdób i kartek.

Nauczyciele w przedszkolu

Basia
  • Absolwentka studiów pedagogicznych na  kierunku wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną.
  • Ukończyła roczny kurs z pedagogiki Marii Montessori w Instytucie  Montessori w Warszawie i 3-miesięczny kurs w Wyższej Szkole Pedagogiki Resocjalizacyjnej.
  • Odbyła szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Odbyła szkolenia I i II stopnia z Porozumienia bez przemocy prowadzonego przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Odbyła 3-mies. kurs teatralny dla dzieci
  • Prowadziła warsztaty z zajęć Montessori dla dzieci i rodziców
Pedagogika to moja pasja. Przez wiele lat społecznie organizowałam wyjazdy i wycieczki dla dzieci z ubogich rodzin oraz  zajęcia teatralne czy plastyczne. Moja praca zawodowa nie miała nic wspólnego z pedagogiką, dlatego gdy czwórka moich dzieci weszła w dorosłe życie, podjęłam studia pedagogiczne. W tym czasie zafascynowały mnie metody alternatywne,  szczególnie metoda Marii Montessori. Podejmując pracę w przedszkolu prowadzonym tą metodą, mogłam połączyć moje dotychczasowe doświadczenie z wiedzą fachową. Najbardziej fascynuje mnie odkrywanie w każdym Dziecku tych cech, które odróżniają je od innych, i sprawiają, że każde Dziecko jest niepowtarzalne.
Emily
Our native speaker
  • She graduated from York University in Toronto with an Honor’s Bachelor of Environmental Studies
  • She has international TESOL(teaching English as a second language)certification and completed ‘The art of foreign language teaching’ course at the Rudolph Steiner Center in Toronto
I have always been interested in alternative and holistic education approaches that enrich the imaginative life of children and promote free thinking and creativity. Zielona Wieża is thus a perfect place for me, where my goal is to integrate the arts and sciences and creative play with natural language immersion.
Jola
  • Absolwentka wydziału psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) o specjalności psychologia kryzysu i interwencji kryzysowej
  • Absolwentka wydziału wokalnego Akademii Muzycznej w Warszawie
  • Ukończyła kurs dramy w Szkole Dramy Stosowanej STOP-KLATKA
  • Odbyła roczny kurs na nauczyciela Montessori dzieci w wieku przedszkolnym w Polskim Instytucie Montessori w Warszawie
  • Odbyła staż w Centrum Wczesnej Interwencji dla Dzieci z Autyzmem
  • Uczestniczyła w warsztatach NVC z Sarah Dawson – trenerem NVC (Dublin, Irlandia)
  • Posiada doświadczenie w prowadzeniu zorganizowanych grup w ramach edukacji domowej w systemie demokratycznym w Polsce i za granicą.
  Od lat jestem mocno zaangażowana w działalność na rzecz rodziców i ich dzieci. Z wykształcenia jestem  psychologiem i za cel stawiam sobie wspieranie rozwoju dzieci w atmosferze szacunku, poszanowania różnorodności i zrozumienia. Przebywanie z dziećmi sprawia mi ogromną radość. Uwielbiam przyglądać się im jak ciekawe świata eksplorują go. Jako osoba dorosła z pewnym życiowym doświadczeniem pełnię rolę  przewodnika szanując ich wybory, służąc pomocą gdy tego wymaga sytuacja i wspierając w trudnych momentach. Interesuję się psychologią międzykulturową i z niesłabnącą ciekawością przyglądam się różnym systemom edukacyjnym z jakimi się spotykam podróżując w różne zakątki świata. Właśnie z podróży,  zawierania nowych znajomości i kontaktów z innymi ludźmi czerpię inspirację. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców w wieku szkolnym. Uwielbiamy się od siebie uczyć i dzięki nim  wielokrotnie miałam okazję wyjść ze swojej bezpiecznej strefy komfortu aby zobaczyć świat ich oczami.
Magda
  • Absolwentka pedagogiki przedszkolnej ze specjalizacją tyflopedagogika na APS
  • Dyplomowana nauczycielka Montessori absolwentka wielu kursów, szkoleń i warsztatów z zakresu pracy z dziećmi, porozumienia bez przemocy i rozwoju osobistego (m.in. Cykl warsztatów NVC "Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą", Szkolenie Self-Reg w pracy z dziećmi w przedszkolu, Warsztat Wstęp do kręgów naprawczych).

Przez 6 lat pracowała jako wychowawca w przedszkolu społecznym.

"Od zawsze wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi, jeszcze przed ostatecznym wyborem studiów zaczęłam pracę w przedszkolu, zakochałam się w tym i upewniłam, że to jest właśnie to! Mimo tego doświadczenia, dopiero moje macierzyństwo uświadomiło mi, że faktycznie droga, którą wybrałam jest słuszna. Idee rodzicielstwa bliskości i porozumienia bez przemocy, które były mi bliskie już od własnego dzieciństwa, doskonalone w pracy zawodowej, stały się podstawą funkcjonowania mojej rodziny. Dziś jestem przede wszystkim przeszczęśliwą mamą pięcioletnich bliźniaków Matyldy i Ignasia. Doświadczenie podwójnego macierzyństwa jest najważniejszą, najcudowniejszą, a często też najtrudniejszą lekcją jaką mogłam sobie wymarzyć. Uwielbiam czytać dzieciom, jestem fanką mądrej dziecięcej literatury, Uważam, że czytanie pomaga budować dziecku dojrzałą osobowość, kształtuje jego inteligencję emocjonalną, rozwój mowy, myślenia i wyobraźnię. Kocham zwierzęta i przyrodę, staram się tymi pasjami zarażać dzieciaki, spędzając każdą wolną chwilę na spacerach po lasach, łąkach i plażach. W niektórych wyprawach towarzyszy nam nasz kocur Ogon (jego siostra Pipi jest domatorką)".

Monika
  • Mgr filologii polskiej, neurologopedka
  • Absolwentka wielu szkoleń, kursów i studiów podyplomowych, ukończyła m.in. Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami, Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, Podstawy diagnozy i interwencji w przypadku krzywdzenia dziecka, Rodzicielstwo Bliskości – szkolenie dla profesjonalistów, Seksualność dzieci i młodzieży – szkolenie dla profesjonalistów.
  • Przez 13 lat związana z Fundacją Św. Jana Jerozolimskiego, gdzie współprowadziła domy dziennego pobytu dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
  • Jedna z założycielek i wieloletnia prezes Fundacji Edukacyjnej „Pies i Staś”, w której realizowała swoje pasje związane z psami oraz ich relacjami z ludźmi. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń trenerskich związanych z profilaktyką pogryzień i budowaniem satysfakcjonujących i bezpiecznych relacji dzieci z psami.
  • Prowadzi „Strefę Bliskości” na FB – propagującą Rodzicielstwo Bliskości.
  • Prowadzi i organizuje warsztaty dla rodziców i osób pracujących w różnych wymiarach edukacji – inspirowane ideami Rodzicielstwa Bliskości, Porozumienia bez Przemocy, Jespera Juula, niedyrektywnym podejściem w pracy z dziećmi.
Uwielbiam kontakt z dziećmi. Wiele zmieniło się na mej drodze zawodowej dzięki narodzinom moich dzieci. W pracy i w życiu stawiam na relację i empatyczny kontakt, dostrzeganie kompetencji dzieci, podążanie za ich potrzebami oraz stwarzanie im przyjaznej przestrzeni do poszukiwań. Wierzę w moc dzieciństwa zaplanowanego przez naturę i tego chcę dla wszystkich dzieci: jak najwięcej swobodnej zabawy w przyrodzie. Ważne i rozwijające jest dla mnie przekonanie, że we wspierającym towarzyszeniu dzieciom najważniejsza jest praca nad sobą. Wraz z mężem towarzyszymy dwójce energicznych dzieci: Toli i Tomaszkowi. W poczet naszej rodziny wchodzą także 3 psy: Veikko, Joga i Beti. Uwielbiam wędrowanie po lasach, łąkach, polach i górach. Z dziećmi i psami.
Wiktoria
  • Absolwentka Pedagogiki wczesnoszkolnej i edukacji plastycznej na Uniwersytecie Warszawskim,
  • realizowała Animację Kultury na Instytucie Kultury Polskiej,
  • odbyła staże m.in. w Fundacji Sztuka i Współczesność, Odin Teatret w Danii oraz brałam udział w stażu badawczym nt. Community Arts w Wielkiej Brytanii,
  • jest członkinią Stowarzyszenia Pedagogów Teatru,
  • mistrzyni ceramiki użytkowej.
Praca z dziećmi jest dla mnie nieustannym odkrywaniem świata na nowo. Dzięki dzieciom na nowo dostrzegamy piękno małych szczegółów, możemy na nowo zadać sobie ważne pytania. Lubię słuchać i razem szukać różnych wariantów odpowiedzi. Zostałam pedagożką, ponieważ mam poczucie, że od edukacji zależy to jakim społeczeństwem będziemy w przyszłości, a oddawaniem dzieciom głosu i sprawczości możemy zmienić bardzo wiele. Jestem absolwentką pedagogiki przedszkolnej, wczesnoszkolnej i edukacji plastycznej . Podczas studiów odbywałam praktyki w przedszkolach Montessori i waldorfskich. Ważne jest dla mnie ciągłe poszukiwanie nowych możliwości dla pobudzania dziecięcej kreatywności, stwarzanie innowacyjnych sytuacji dla pełnej swobody twórczej. Pracuję z dziećmi zarówno plastycznie jak i teatralnie. Jako animatorka kultury pracuję z małymi społecznościami podwórkowymi i wiejskimi.

Wsparcie nauczycieli

Agata
  • Magister Logopedii Ogólniej i Klinicznej prowadzonej przez Uniwersytet Warszawski przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Ukończyła studia licencjackie na Akademii Pedagogiki specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność- Logopedia
  • Absolwentka wielu szkoleń, kursów m.in. : Kinesiotaping w logopedii/neurologopedii z ESTHER de RU, Masaż logopedyczny, Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model, Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej, Mutyzm metoda małych kroków, Mutyzm wybiórczy w gabinecie logopedycznym, Skuteczne ćwiczenia w terapii jąkania, Jąkanie - skuteczne techniki pracy logopedycznej okiem praktyka, AAC-jak zacząć       pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub dorosłą osobą z autyzmem,  Alternatywne metody komunikacji w pracy logopedy, Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, Diagnoza i terapia dziecka zagrożonego dysleksją, Opóźniony rozwój mowy w praktyce i wiele innych
  • Współpracuje ze Szkołą Montessori im. św. Urszuli Ledóchowskiej, oraz z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi gdzie zajmuje się konsultacją, diagnozą oraz terapią logopedyczną, należy do Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju
  • Pracuje z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, mowy, autyzmem i jego spektrum
W zawodzie logopedy realizuje najważniejsze zainteresowania: pedagogiczne, medyczne i językowe. Podążam za potrzebami dzieci, staram się dawać im tyle ciepła oraz serdeczności, ile tylko potrzebują. Bardzo angażuję się w działalność na rzecz dzieci i rodziców, chcę wspierać rozwój dzieci w atmosferze wzajemnego poszanowania i zrozumienia. Uważam, że aby być dobrym w tym, co się robi, należy się ciągle dokształcać dlatego łączę pracę zawodową z podnoszeniem swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w różnorodnych konferencjach, szkoleniach, kursach i warsztatach.
Agnieszka
  • Certyfikowana trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
  • Coach i psycholog
„W życiu szukam współodczuwania, przepływu między sobą a innymi ludźmi opartego na wzajemnym dawaniu z otwartym sercem” Marshall B. Rosenberg Od 2014r. na stałe współpracuje z Zieloną Wieżą, gdzie wspiera kadrę w codziennej pracy, uczestniczy w spotkaniach zespołu i prowadzi dla zespołu krótkie warsztaty z zakresu Porozumienia Bez Przemocy. Prywatnie mama dwójki dzieciaków, jej największych nauczycieli empatii i szczerości.
Grażyna
Nazywam się Grażyna Czernecka, jestem absolwentką Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie Śląskim, ukończyłam kurs dla nauczycieli Montessori i przez dwa lata byłam wychowawcą grupy przedszkolnej w Szkole „No Bell” w Konstancinie Jeziornej (zwycięzca Edumission 2017).  Wkrótce uzyskam dyplom psychotraumatologa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jestem certyfikowanym terapeutą EMDR. Od 2008 roku pracuję jako psycholog z dziećmi oraz osobami dorosłymi, prowadzę zajęcia edukacyjne dotyczące emocji oraz sposobów radzenia sobie z nimi. Diagnozuję trudności dzieci w wieku przedszkolnym, pracuję indywidualnie z dziećmi i młodzieżą. Ważne jest dla mnie zrozumienie osób, z którymi pracuję, ustalenie wspólnych celów, budowanie szczerej i wspierającej relacji oraz poprawa jakości życia dziecka, rodziców oraz innych osób mu bliskich. Staram się przyjmować szeroką perspektywę, obserwuję zachowania dziecka, interesuje mnie także przestrzeń je otaczająca i jej wpływ. W swojej pracy wykorzystuję techniki poznawczo-behawioralne, korzystam także z metod mindfullnes, Porozumienia bez Przemocy, pracy z ciałem, Treningu Zastępowania Agresji, Alternatywnych Metod Komunikacji z Dzieckiem, Metody Dobrego Startu. Jestem ogromną fanką jogi i roślin. Będę dostępna w przedszkolu od poniedziałku do środy, zapraszam rodziców do kontaktu.
Karolina
  • Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski na kierunku filologia polska – logopedia oraz Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej – psychologia rozwojowa, obecnie jestem doktorantką SWPS
  • Doskonaliła się także w Szkole Treningu i Warsztatu Psychologicznego „Intra” uzyskując tytuł Trenera Umiejętności Psychospołecznych
  • Brała udział w kursie pedagogiki Marii Montessori organizowanym przez Stowarzyszenie Montessori bez Granic
  • Ukończyła szkolenie I i II stopnia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez Annę Mills
  • Trenerka Familylab Polska, propaguje wartości Jespera Juula oraz prowadzi seminaria dla rodziców i nauczycieli inspirowane tym podejściem
  • Absolwentka szkolenia Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów prowadzonego przez Agnieszkę Stein
  • Odbyła szkolenia dotyczące pracy z poczuciem winy i przekonaniami prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Agnieszkę Pietlicką
  • Od 2007 r. współpracuje z przedszkolami i szkołami podstawowymi w zakresie wspierania nauczycieli, obserwacji dzieci, diagnozy i terapii logopedycznej
  • Prowadzi konsultacje indywidualne dla rodziców, warsztaty i szkolenia w nurcie rodzicielstwa bliskości i komunikacji opartej na empatii
  • Autorka i recenzentka programów profilaktycznych tworzonych w nurcie profilaktyki pozytywnej
  • Współpracuje z Bliskim Miejscem – ośrodkiem skupiającym specjalistów pracujących w nurcie rodzicielstwa bliskości, poszanowania godności i integralności dzieci
W „Zielonej Wieży” pracuję jako logopeda, obserwując i wspierając Dzieci. Prowadzę diagnozę i terapię w nurcie niedyrektywnym z poszanowaniem Dziecięcych granic i potrzeb oraz konsultacje indywidualne dla Rodziców. Moją wielką pasją jest Człowiek, dlatego aby lepiej zrozumieć naturę ludzką i poszerzyć perspektywę, ukończyłam interdyscyplinarne studia doktoranckie z zakresu psychologii rozwojowej. W szczególności interesuję się: – dziecięcymi lękami, rozwojem emocjonalnym Dzieci do 6 roku życia – teorią więzi/rodzicielstwem bliskości, wspieraniem kompetencji rodzicielskich – mutyzmem, jąkaniem i innymi zaburzeniami językowymi o podłożu psychologicznym W swojej pracy jak i  w życiu prywatnym staram się wykorzystywać komunikację opartą na empatii i wzajemnym szacunku. Prywatnie jestem mamą 5 letniego synka Julianka i to jest dla mnie największy uniwersytet, na którym jestem każdego dnia.
Kasia
  • Certyfikowana nauczycielka Montessori dzieci w wieku 0-3 po rocznym kursie prowadzonym przez Laurę Dupree w ramach Polskiego Instytutu Montessori
  • Trenerka Familylab Polska, prowadzi seminaria inspirowane wartościami duńskiego pedagoga Jespera Juulaj
  • Absolwentka szkolenia Rodzicielstwo Bliskości dla Profesjonalistów
  • Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu diagnozy klinicznej w praktyce psychologicznej na Uniwersytecie SWPS
  • Ukończyła roczny Intensywny Kurs NVC prowadzony przez Zofię Schacht Petersen i Karstena Schacht Petersena w ramach Szkoły Empatii
  • Odbyła szkolenia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Odbyła szkolenia dotyczące pracy ze złością i przekonaniami prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Agnieszkę Pietlicką
  • Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori prowadzony przez Polski Ośrodek Montessori i Fundację „Daj mi czas”
  • Uczestniczyła w konferencji organizowanej przez Familylab „Przestrzeń dla nauczyciela” i szkoleniu prowadzonym przez Helle Jensen, duńską psycholożkę i terapeutkę rodzinną
  • Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi- jako niania (również dziecka autystycznego), wolontariuszka w Domu Dziecka, współprowadząca warsztaty psychoprofilaktyczne w szkołach podstawowych i gimnazjach
  • Prowadzi konsultacje indywidualne, warsztaty dla rodziców dotyczące pedagogiki Montessori
  • Odbyła szkolenie dla profesjonalistów – seksualność dzieci i młodzieży
Całym sercem zgadzam się ze słowami Janusza Korczaka, że kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat, dlatego staram się, żeby w mojej pracy z najmłodszymi nie zabrakło pozytywnej energii, serdeczności, uważności, wyrozumiałości i poczucia humoru. Jako psycholog cenię sobie podejście systemowe, dlatego ważny jest dla mnie kontakt nie tylko z dziećmi, ale też z ich rodzicami. Kontakt z dziećmi inspiruje mnie do nieustannej pracy nad sobą, pozwala na pogłębienie kontaktu ze swoimi potrzebami, uruchamia pokłady wrażliwości, autentyczności i empatii. Prywatnie jestem mamą Julki, pochłaniam książki w ilościach hurtowych, eksperymentuję z kuchnia wegańską i jestem uzależniona od szkolenia się.
Magdalena
  • Absolwentka studiów magisterskich na Filologii Ukraińskiej na UW
  • Ukończone 3 lata studiów licencjackich na kierunku Italianistyka na UW
  • Ukończone studia podyplomowe na kierunku Negocjacje i Mediacje na SWPS
  • Uczęszczała na szkolenia w Polskim Centrum Mediacji: Mediator Szkolny oraz wśród rówieśników
  • Ukończyła specjalistyczny kurs na opiekuna żłobkowego
  • Ukończyła kurs NVC „Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą” prowadzony przez Magdę Wegner i Aleksandrę Bagińską – certyfikowane trenerki NVC
  • Uczestniczyła w kursie na nauczyciela Montessori organizowanym przez Stowarzyszenie Montessori bez granic
  • Trener Familylab
  • prowadzi swoją szkołę językową, zajęcia edukacyjne dla dzieci (nauka poprzez zabawę) oraz warsztaty dla Rodziców (mediacje, Jesper Juul)
  • rozpoczęła Szkolenie dla edukatorów seksualnych w Fundacji Nowoczesnej Edukacji SPUNK
  • szczęśliwa Mama kochająca zwierzęta,  podróże, żeglowanie (skipper) i kryminały
Interesują mnie mediacje i stale rozwijam się w tej dziedzinie. Uważam, że podstawą dzisiejszego świata jest dobra komunikacja, zależy mi więc na tym, by dzieci umiały się nawzajem słuchać, usłyszeć, mówić o swoich uczuciach, potrzebach i wartościach. Bardzo ważne jest dla mnie poszanowanie integralności dziecka, uszanowanie tego, że dziecko czegoś nie chce (witać się z obcymi, całować ciocie, bawić się z koleżanką X czy jeść dzisiaj obiadu), ma własne myśli i przekonania, swoje marzenia, swój sposób bycia. Że jest po prostu i aż sobą. W pracy z dziećmi bardzo dużą wagę przykładam również do rozwijania samodzielności, poczucia własnej wartości oraz ciekawości świata dzieci. Jestem dla dzieci zawsze i wszędzie, stoję obok, obserwuję, daję znać, że jestem, gdyby tylko mnie potrzebowały. Nazywam emocje, interesuję się ich przeżyciami, przygodami, stanem ducha. Zawsze jestem autentyczna, mówię jasno, co jest dla mnie ważne i dlaczego, co mi się podoba, a gdzie są moje granice. Wolne chwile spędzam z synkiem: spacerujemy w deszczu, liczymy kropki na biedronkach, razem gotujemy, pieczemy ciasta, jesteśmy strażakami, budujemy jaskinie, jesteśmy piratami albo pilotami, chodzimy na spacer z naszym psem i dwoma kotami (tak, chodzą z nami na spacery =D), robimy prace plastyczne, budujemy ogromne domy i remizy z klocków, tańczymy do bałkańskiej lub włoskiej muzyki, czytamy. Na co dzień najlepszym relaksem jest dla mnie noc z kryminałem i jazda samochodem, natomiast w wakacje lubię żeglować i podróżować – odkrywać nowe miejsca, poznawać kulturę i nowe języki. Bardzo interesuje mnie tematyka seksualności dzieci i poza czytaniem na ten temat postanowiłam bardziej zgłębić temat i tym samym podążać za marzeniami – rozpoczęłam już szkolenie na edukatora seksualnego, czekam na egzamin, po którym będę mogła prowadzić szkolenia.

Szukamy doświadczonych pedagogów, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu.

Zobacz oferty pracy

Skontaktuj się z nami

Trwają zapisy do placówek we Włochach ul. Sabały 29a i Wilanowie ul. Piechoty Łanowej 50.
W Pierwszej Zielonej Wieży na Bielanach miejsca rozeszły się błyskawicznie (prowadzimy teraz zapisy na 2020…). Jednak w wyjątkowych sytuacjach udaje nam się przyjmować rodziny wcześniej, pracujemy również nad otwarciem kolejnych placówek, więc jeśli czujesz, że Zielona Wieża jest miejscem dla Ciebie, zachęcamy do kontaktu i spotkania.

Zielona Wieża Bielany

przedszkole i żłobek

Wergiliusza 5, 01-915 Warszawa

506 964 531