Oferta pracy

Mamy tez szkołę!

Nasz zespół


Agata

o-nas_a wrona
  • Absolwentka studiów wyższych na kierunku położnictwo Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Magister położnictwa.
  • Ukończyła kurs pierwszej pomocy z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego.
  • Odbyła szkolenie z Porozumienia bez przemocy prowadzone przez Annę Mills – certyfikowaną trenerkę NVC

Do czasu urodzenia córki pracowałam jako położna w Szpitalu Bielańskim. W trakcie kiedy obserwowałam rozwój Igi, to jak wiele radości czerpie z poznawania nowych przedmiotów, odkrywania swoich możliwości postanowiłam zmienić swoje plany zawodowe o 180 stopni. Zapragnęłam pracować z dziećmi, towarzyszyć im w odkrywaniu świata, obserwować jak chłoną każdy dzień z niespożytą radością i energią.


Agnieszka

o-nas_28
  • Obecnie w trakcie szkolenia „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori
  • Absolwentka studiów z zakresu socjologii i politologii, aktualnie studentka pedagogiki
  • Odbyła specjalistyczne szkolenie na opiekuna dziecięcego.
  • Odbyła szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Odbyła szkolenia I i II stopnia z Porozumienia bez przemocy prowadzonego przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
  • Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori prowadzony przez Polski Ośrodek Edukacji Montessori i Fundację „Daj mi czas”

Moja przygoda z dziećmi zaczęła się około trzech lat temu, kiedy rozpoczęłam pracę w zaprzyjaźnionym klubie malucha. Pokochałam Dzieci z wzajemnością, co było dla mnie sygnałem, że w tym się sprawdzam i to chcę robić w życiu  – pracować z Dziećmi, czerpiąc z tego radość i ogromną satysfakcję. Kontynuuję tym samym rodzinną tradycję – moja babcia kierowała przedszkolem, a w jej ślady poszła moja mama. Miarą mojego sukcesu są uśmiechnięte twarze Podopiecznych oraz ich zadowoleni Rodzice. Uwielbiam jazdę na rowerze, czytanie długich książek, słuchanie starych płyt oraz wypoczywanie w gronie najbliższych.


Agata

agnieszka-s
  • Obecnie w trakcie szkolenia „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori
  • Absolwentka studiów wyższych

Zawodową przygodę pracy z małymi dziećmi dopiero zaczynam. Jednak w życiu osobistym dzieci towarzyszą mi odkąd pamiętam. Od dziewięciu lat jestem mamą i to jest największa przygodą i ogromnym wyzwanie jednocześnie. Moja filozofia wychowania/edukacji opiera się na miłości i szacunku do dziecka jako odrębnej istoty. Naturalnie bliskie jest mi rodzicielstwo bliskości, choć zanim poznałam ten termin, moimi przewodnikami po takim właśnie rodzicielstwie były moje dwie starsze siostry. W czasie wolnym dużo czytam (koniecznie książki w formie papierowej), relaksuję się też przy pracach ręcznych (szycie, rękodzieło, drobne majsterkowanie). Ostatnio zaś odkryłam wekowanie. Tym wszystkim pragnę dzielić się z Dziećmi w Zielonej Wieży.

Asia

 

  • Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS
  • Zajmowała się działalnością edukacyjną i animacyjną w centrum społeczno-kulturalnym w Alpach francuskich w ramach wolontariatu europejskiego
  • Pracowała z dziećmi i dorosłymi w projektach międzynarodowego wolontariatu grupowego we Francji
  • Odbyła wolontariat psychologiczny w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób Chorych Psychicznie „Pod Skrzydłami”
  • Uczestniczyła w cyklu warsztatów „Bajki afrykańskie w edukacji globalnej””Od wielu lat fascynuje mnie praca z drugim człowiekiem, w tym celu korzystam z różnych, zawodowych i pozazawodowych możliwości zdobywania doświadczenia. Początkowo w praktyce miałam kontakt z osobami dorosłymi, które cierpią na problemy emocjonalne. Następnie, pracowałam z różnymi grupami osób z całego świata w centrum społeczno-kulturalnym w Alpach francuskich w ramach wolontariatu europejskiego. Codzienny kontakt z rodzinami i z dziećmi dawał mi wiele radości, satysfakcji i możliwość wspólnego odkrywania otaczającej rzeczywistości. Prowadziłam zajęcia, których celem była jak największa niezależność i zaangażowanie uczestników. Następnie odbyłam staż w żłobku alternatywnym, gdzie wdraża się zasady podejścia naturalistycznego. Obserwowałam dzieci, które mają prawo do wyrażania emocji, odkrywania świata, mylenia się i współdecydowania. Poprzez te doświadczenia zdecydowałam, że chcę pracować z dziećmi zgodnie z podejściami, opierającymi się na szacunku, komunikacji i indywidualności każdego człowieka. W ten sposób po powrocie do Polski trafiłam do Zielonej Wieży. W wolnych chwilach lubię uczyć się języków obcych, podróżować, czytać, majsterkować i gotować,…używając tajników dzikiej kuchni.

    Basia

    Basia
    • Absolwentka studiów pedagogicznych na  kierunku wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną.
    • Ukończyła roczny kurs z pedagogiki Marii Montessori w Instytucie  Montessori w Warszawie i 3-miesięczny kurs w Wyższej Szkole Pedagogiki Resocjalizacyjnej.
    • Odbyła szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej.
    • Odbyła szkolenia I i II stopnia z Porozumienia bez przemocy prowadzonego przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.

    Pedagogika to moja pasja. Przez wiele lat społecznie organizowałam wyjazdy i wycieczki dla dzieci z ubogich rodzin oraz  zajęcia teatralne czy plastyczne. Moja praca zawodowa nie miała nic wspólnego z pedagogiką, dlatego gdy czwórka moich dzieci weszła w dorosłe życie, podjęłam studia pedagogiczne. W tym czasie zafascynowały mnie metody alternatywne,  szczególnie metoda Marii Montessori. Podejmując pracę w przedszkolu prowadzonym tą metodą, mogłam połączyć moje dotychczasowe doświadczenie z wiedzą fachową. Najbardziej fascynuje mnie odkrywanie w każdym Dziecku tych cech, które odróżniają je od innych, i sprawiają, że każde Dziecko jest niepowtarzalne.


    Elena

    o-nas_elena_rizzo-1
    • Elena jest włoską pedagożką, mówi biegle po angielsku i stawia pierwsze kroki w nauce języka polskiego
    • Ukończyła studia na Uniwersytecie Turyńskim
    • Ukończyła szkolenie z neuropsychiatrii dziecięcej w Centrum Autyzmu i zespołu Aspergera w szpitalu Mondovi we Włoszech
    • Ma doświadczenie w pracy z dziećmi w każdym wieku, m.in. we Włoszech, Irlandii, Australii, a teraz w Polsce
    • Przez ostatnich kilka lat pracowała jako pedagog, opiekunka do dzieci z niepełnosprawnością (w przedszkolach i szkołach podstawowych), wychowawca kolonijny, opiekunka niemowląt

    Lubię pracować z dziećmi, ponieważ mają inną niż dorośli perspektywę patrzenia na świat. Nigdy nie przestają odkrywać. Łatwo nawiązuję z nimi kontakt, bo rozumiem ich emocje i potrzeby. Moją misją jako edukatora jest stworzenie środowiska, w którym dzieci mogą rozwijać swoje umiejętności i zaspokoić ciekawość. W wolnym czasie lubię poszerzać swoje horyzonty. Interesuję się psychologią, socjologią, samodoskonaleniem i rozwojem społeczeństw. Uwielbiam naturę i podróże. Mam pozytywne podejście do życia i uwielbiam się śmiać!


    Karolina

    o-nas_karolina_tlak
    • Studentka psychologii w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania

    Opieka nad Dziećmi sprawia mi autentyczną radość. Przebywanie z Nimi sprawia, że każdy dzień jest sporą dawką nauki oraz umożliwia stawanie się lepszym człowiekiem. Prywatnie jestem mamą 8-letniej Amelki. Bliskie mi są idee rodzicielstwa bliskości. Interesuje mnie naturalna potrzeba obcowania z przyrodą, zarówno dzieci jak i dorosłych. W wolnym czasie czytam książki oraz spędzam czas na świeżym powietrzu, zgłębiając tajemnice mojego ogródka.


    Kasia

    Kasia
      • Obecnie w trakcie szkolenia „Montessori dla najmłodszych” organizowanego przez Polski Instytut Montessori
    • Absolwentka magisterskich studiów psychologicznych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego i licencjackich studiów dziennikarskich w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej
    • Odbyła specjalistyczne szkolenie na opiekuna dziecięcego
    • Odbyła szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej
    • Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi- jako niania (również dziecka autystycznego), wolontariuszka w Domu Dziecka, współprowadząca warsztaty psychoprofilaktyczne w szkołach podstawowych i gimnazjach
    • Odbyła szkolenia z Porozumienia bez przemocy prowadzone przez certyfikowaną trenerkę NVC – Annę Mills.
      • Ukończyła kurs pedagogiki Marii Montessori prowadzony przez Polski Ośrodek Montessori i Fundację „Daj mi czas”

    Całym sercem zgadzam się ze słowami Janusza Korczaka, że kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat, dlatego staram się, żeby w mojej pracy z maluchami nie zabrakło pozytywnej energii, serdeczności, uważności, wyrozumiałości i poczucia humoru. Jako psycholog cenię sobie podejście systemowe, dlatego ważny jest dla mnie kontakt nie tylko z dziećmi, ale też z ich rodzicami. Prywatnie jestem mamą prawie trzyletniej Julki, a kiedy czas na to pozwala – pochłaniam książki w ilościach hurtowych i eksperymentuję w kuchni.


    Kasia

    Kasia Książczak
      •  Absolwentka filozofii na Uniwersytecie Warszawskim
      • Ukończyła kurs NVC Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą (podstawowy) prowadzony przez Magdę Wegner i Aleksandrę Bagińską – certyfikowane trenerki NVC
      • Ukończyła podyplomowe studia pedagogiczne
      • Ukończyła specjalistyczny kurs opiekuna żłobkowego
      • Obecnie w trakcie szkolenia z „Wczesnej Edukacji Montessori” organizowanego przez Polski Instytut Montessori

     Lubię pracę z dziećmi, ponieważ wymaga ona ode mnie ciągłego rozwoju. Podążając za myślą Jaspera Juula, uważam, że dzieci i tak staną się takie jak my, dlatego najlepszym sposobem wspierania ich rozwoju jest praca nad samym sobą. Na co dzień jestem mamą 4,5-letniego Bruna. Doświadczenie macierzyństwa utwierdziło mnie w przekonaniu, że dziecko jest oddzielną, autonomiczną jednostką, wartą poznania i uznania. Idee Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia bez Przemocy są mi bliskie i staram się je realizować zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. Obok edukacji niezależnej oraz filozofii w kręgu moich zainteresowań znajduje się sztuka, film, literatura i kuchnia wegańska.

     


    Magdalena

    Magda Syrowka
    • Absolwentka Filologii Ukraińskiej na Uniwersytecie Warszawskim
    • Ukończone 3 lata studiów licencjackich na kierunku Italianistyka na Uniwersytecie Warszawskim
    • Ukończone studia podyplomowe na kierunku Negocjacje i Mediacje na SWPS
    • Odbyła specjalistyczne szkolenie na opiekuna dziecięcego
    • Odbyła szkolenie z pierwszej pomocy medycznej
    • Uczęszczała na szkolenia w Polskim Centrum Mediacji: Mediator Szkolny oraz wśród rówieśników

    Po skończeniu studiów na Uniwersytecie Warszawskim i studiów podyplomowych na SWPS ukończyłam kurs opieki nad dziećmi, aby się upewnić, że to właśnie z dziećmi chciałabym związać swoje życie zawodowe. Później zaczęłam studia pedagogiczne na APS w Warszawie oraz rozpoczęłam pracę jako niania. Prowadziłam zajęcia edukacyjne dla dzieci oraz nauczałam języków obcych. Teraz, ponad dwa lata po urodzeniu synka, chcąc wciąż się rozwijać, planuję udział w kolejnych szkoleniach, aby móc dać dzieciom jak najwięcej z siebie.
    Bardzo interesują mnie mediacje. Uważam, że podstawą dzisiejszego świata jest dobra komunikacja, zależy mi więc na tym, by dzieci umiały się nawzajem słuchać i szanować oraz mówić o swoich uczuciach, potrzebach i wartościach. W pracy z dziećmi bardzo dużą wagę przykładam do rozwijania ich zdolności komunikacji, samodzielności oraz ciekawości świata. Zwracam również uwagę na posługiwanie się poprawną polszczyzną. W wolnej chwili spędzam czas z synkiem: spacerujemy w deszczu, liczymy kropki na biedronkach, razem gotujemy, wygłupiamy się lub czytamy. Na co dzień najlepszym relaksem jest dla mnie noc z kryminałem, natomiast w wakacje lubię żeglować i podróżować. Bardzo lubię zwierzęta. Jestem szczęśliwą Mamą.


    Małgosia

    o-nas_23
        • Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (specjalność: psychologia rozwojowa)
        • Kontynuuje swoją przygodę z psychologią podczas studiów doktoranckich na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego (tematyka: psychologia pozytywna)
        • Ukończyła kurs pedagogiczny
        • Pracowała jako terapeuta pedagogiczny i terapeuta cień dzieci z autyzmem w wieku szkolnym i przedszkolnym
        • Ukończyła kurs mediacji rodzinnych
        • Jest redaktorem prowadzącym w wydawnictwie naukowym Liberi Libri

    Jako psycholog rozwojowy lubię patrzeć na rozwój dzieci i dostrzegać postępy w ich samodzielności, które robią każdego dnia. Jako psycholog pozytywny zwracam uwagę na ich mocne strony i dążenie do dobrostanu – podziwiam to, że doskonale wiedzą, czego im potrzeba do szczęścia i są zdeterminowane, żeby je osiągnąć. Jako nauczyciel angielskiego doceniam to, jak szybko zaczynają rozumieć, o czym mówię, a jako osoba, która lubi się uśmiechać, uwielbiam ich energię i sposób, w jaki patrzą na świat. Praca z Dziećmi to dla mnie świat radości i nieskończonych możliwości, których odkrywanie przynosi mi wiele satysfakcji.


    Maria

    • Absolwentka studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Warszawskim
    • Obecnie poszerza swoje kompetencje na Podyplomowych Studiach Edukacji Początkowej i Terapii Pedagogicznej na UW

    Wspieranie dzieci i towarzyszenie im w ich rozwoju jest według mnie nieustanną pracą nad samym sobą. Odpowiadanie na potrzeby dzieci, nieocenianie ich zachowań, nieszufladkowanie oraz autentyczna bliskość tu-i- teraz to elementy opieki, które chcę zawrzeć w swojej pracy. Nurty, które są mi szczególnie bliskie i w których pogłębiam wiedzę, to Rodzicielstwo bliskości i Porozumienie bez Przemocy (NVC). W wolnych chwilach lubię grać w gry planszowe. Wraz ze swoim chrześniakiem biorę udział w Planszakach — zajęciach gier planszowych dla dzieci i ich bliskich.


    Natalia

    o-nas_natalia_konopko
        • Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej i korekcyjnej oraz oligofrenopedagogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
        • Ukończyła kurs dogoterapii I i II stopnia razem ze swoim psem labradorem
        • Obecnie w trakcie szkolenia z „Wczesnej Edukacji Montessori” organizowanego przez Polski Instytut Montessori

    Blisko dziesięć lat temu zupełnie przez przypadek pojechałam do rodzinnego domu dziecka. To wtedy po raz pierwszy poczułam, że jestem na właściwym miejscu i chcę kontynuować swoją przygodę pracy z dziećmi. Dzieci motywują mnie do nieustannego rozwoju, poszukiwania, kształcenia. Uwielbiam realizować różne projekty edukacyjne. Przez wiele lat współpracowałam z Fundacją Św. Mikołaja i Fundacją Przyjaciółka, prowadząc programy edukacyjne dla jednego z warszawskich domów dziecka (m.in. dogoterapię). Prywatnie jestem przede wszystkim mamą małej Nikoli, a ponadto właścicielką dwóch dużych psów: labradora i owczarka australijskiego. NVC i Rodzicielstwo Bliskości są mi bardzo bliskie, dlatego staram się podążać ich ścieżką zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. W najbliższej przyszłości chciałabym skończyć kurs integracji sensorycznej, a w tej bardziej odległej – prowadzić z mężem rodzinę zastępczą.


    Piotrek

    Piotrek
          •  Absolwent studiów pedagogicznych na kierunku nauczanie początkowe z wychowaniem przedszkolnym
          • Ukończył kurs pedagogiki Marii Montessori organizowany przez Polski Instytut Edukacji Montessori
          • Odbył szkolenie z Porozumienia bez przemocy prowadzone przez Annę Mills – certyfikowaną trenerkę NVC

    Dzieci mają w sobie niespożytą energię – próbuję dotrzymać im kroku i razem z nimi odkrywać wielki, pełen wspaniałych zjawisk świat. Potrafię również zrobić coś z niczego, a do bardziej skomplikowanych zadań potrzebuję jedynie odrobiny taśmy klejącej. Wolne chwile wypełnia mi astronomia, literatura fantastyczna oraz gra na gitarze.


    Agnieszka

    Aga Rzewuska_Paca
        • Trenerka Porozumienia Bez Przemocy (NVC)
        • Coach i psycholog
        • Mama dwójki dzieci (3 i 6 lat) – jej największych nauczycieli empatii i szczerości
        • W Zielonej Wieży zajmuje się wsparciem psychologicznym kadry i rodziców

    NVC to dla mnie sposób życia, a jednocześnie obszar, w którym nieustająco się rozwijam.
    Czerpię inspirację od czołowych światowych trenerów – m.in. Marshalla Rosenberga, Miki Kashtan, Marianne Gothlin, Kaya Runga, Liv Larsson, Nady Ignatovic.
    Aktywnie wspieram Fundację Świadomego Rozwoju, która propaguje w Polsce pokojowe metody porozumiewania się, w tym NVC.Jestem ciekawa świata i ludzi, lubię się zastanawiać, co sprawia, że ludzie robią to, co robią. Cenię sobie wolność, radość życia i dobry kontakt z innymi ludźmi. Z tego powodu uwielbiam pracować jako coach i pomagać innym w docieraniu do ich wewnętrznej mądrości.


    Karolina

    o-nas_karolina_jozefowicz-3
                          • Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski na kierunku filologia polska – logopedia oraz Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej – psychologia rozwojowa, obecnie jestem doktorantką SWPS
                          • Doskonaliła się także w Szkole Treningu i Warsztatu Psychologicznego „Intra” uzyskując tytuł Trenera Umiejętności Psychospołecznych
                          • Brała udział w kursie pedagogiki Marii Montessori organizowanym przez Stowarzyszenie Montessori bez Granic
                          • Ukończyła szkolenie I i II stopnia z Porozumienia bez Przemocy prowadzone przez Annę Mills.

    W „Zielonej Wieży” pracuję jako logopeda, obserwując i wspierając Dzieci w zakresie rozwoju mowy. Moją wielką pasją jest Człowiek, dlatego aby lepiej zrozumieć naturę ludzką, od 4 lat jestem doktorantką psychologii  SWPS. W swojej pracy jak i  w życiu prywatnym staram się wykorzystywać komunikację opartą na empatii i wzajemnym szacunku. Od wielu lat pasjonuję się alternatywnymi metodami edukacji oraz językowym obrazem świata Dziecka. Przede wszystkim jestem mamą prawie 4 letniego synka Julianka i to jest dla mnie największy uniwersytet, na którym jestem każdego dnia.